dcCheckList

dcCheckList

Kompletne stanowiska pakowania dla e-commerce

Oprogramowanie i sprzęt (PC, monitor dotykowy, skaner, drukarka, kamera 12MPx)

Interfejs do WMS lub ERP

Obsługa błędów kompletacyjnych

Proces pakowania dla e-commerce pod kontrolą!

Pełna obsługa stanowiska kompletacji lub pakowania

Proces rozpoczyna poprzez zeskanowanie numeru nośnika lub zlecenia kompletacyjnego.

Wówczas system dcCheckList pobiera z ERP lub WMS klienta zawartość listy kompletacyjnej oraz rozpoczyna nagrywanie procesu kompletacji. Pobrana zawartość listy wyświetlana jest na monitorze dotykowym w formie graficznej. Pracownik przygotowuje karton wybierając jego wielkość na monitorze i skanuje pierwszy artykuł.

System wyświetla zdjęcie artykułu w celu porównania oraz zaznacza w zestawieniu na monitorze, że jedna sztuka została włożona do kartonu. Odpowiednia informacja zostaje również umieszczona na nagraniu w firmie wyświetlenia kodu EAN lub SKU. Pracownik kontynuuje procesu pakowania, aż do przygotowania kompletnego zamówienia. Wówczas drukuje etykietę paczkową, która pobrana jest z systemu ERP, WMS.

W przypadku niezgodności w postaci zbyt małej lub dużej liczby artykułów, błędnego artykułu, uszkodzenia itp. pracownik w trakcie pakowania przerywa proces i zgłasza na monitorze dotykowym tzw. anomalię, drukuje etykietę z kodem błędu i usuwa towar ze stanowiska. Odpowiednia informacja jest przesłana na komputer lidera, który decyduje o sposobie rozwiązania problemu. Tą sprawą nie zajmuje już się osoba pakująca, ponieważ jej zadaniem jest sprawna realizacja kompletacji do kartonu a nie wyjaśnianie niezgodności. Dedykowana osoba zabiera ze stanowiska „niezgodne” zlecenie i koryguje błąd. Wówczas nośnik ponownie trafia na stanowisko kompletacji.

W przypadku, gdy na stanowisku skończą się etykiety lub kalka w drukarce, zaistnieje nietypowa sytuacja pracownik obsługujący pakowania może zgłosić problem poprzez wybranie odpowiedniej ikony serwisowej na monitorze dotykowym. Wówczas kod ten jest wyświetlany na monitorze informacyjnym dla pracowników utrzymania ruchu. Pracownik tego działu widząc zgłoszenie szybko udaje się na stanowisko i usuwa przyczynę problemu.

Możliwości

Stanowiska

Pełna obsługa stanowiska kompletacji lub pakowania

Prezentacja

Prezentacja informacji o pakowanych rzeczach

Rejestracja

Rejestracja i weryfikacja kodów towarów przy pomocy skanera kodów kreskowych

Video

Rejestracja wideo procesu kompletacji

Anomalie

Obsługa anomalii np. niedobór towaru, uszkodzone opakowanie, błędny towar

Prezentacja

Prezentacja zdjęć towarów
Prezentacja widoku z kamery
Prezentacja zarejestrowanego zdjęcia

ERP/WMS

Współpraca z systemami klasy ERP lub WMS (dwukierunkowy interfejs)

Komunikaty dla pracowników

Możliwość zgłaszania problemów przez pracowników i wyświetlanie komunikatów na monitorach informacyjnych dla pracowników utrzymania ruchu

Kompleksowość

Kompletne wyposażenie stanowiska (komputer, monitor dotykowy, skaner kodów kreskowych, drukarka, etykiet)

Powiadomienia

Wyposażenie dla powiadomienia działu utrzymania ruchu

Dla jakich firm lub procesów jest dedykowany:

  1. Uruchomienie procesu e-commerce
  2. Brak funkcjonalności pakowania do kartonu lub kontroli w systemie WMS
  3. Brak systemu WMS, dysponujemy tylko listą kompletacyjną
  4. Brak obsługi niezgodności podczas pakowania
  5. Brak rejestracji wideo procesu pakowania
  6. Problemy z uzyskaniem wysokiej jakości i wydajności procesu pakowania lub kontroli.

Korzyści ze stosowania dcCheckList:

  1. Profesjonalna obsługa procesu pakowania w e-commerce
  2. Obsługa niezgodności, błędów podczas procesu
  3. Rejestracja wideo w wysokiej rozdzielczości wraz z indeksowaniem klatek filmu kodami EAN/SKU
  4. Podniesienie wydajności procesu kompletowania
  5. Zdecydowane obniżenie poziomu reklamacji, w tym uznanych

Zamów wycenę wdrożenia

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

Albo zadzwoń do nas   +48 664 174 134

    Co mówią klienci

    Opinie z wdrożeń

    Zadowolenie naszych klientów jest dla nas wartością bezcenną. Pozwala umocnić relacje oraz zdobywać poprzez polecenia nowe firmy.

    • System został wykonany w bardzo szybkim czasie. Nasze uwagi były na bieżąco uwzględniane podczas wdrożenia oraz eksplotacji.

      Leszek Elert
      IT Manager Aliplast
    • Firma DCLOG jest bardzo zaangażowana w realizacje naszych potrzeb.. Nowe projekty i modyfikacje wspomagają optymalizację kosztów procesów magazynowych i podnoszą jakość pracy całego centrum logistycznego.

      Damian Krzympiec
      3LP SA
    • System dcDMS przyniósł naszej firmie oraz naszym kontrahentom wymierne korzyści ekonomiczne i organizacyjne w postaci znaczącej redukcji czasu poświęconego na koordynacje logistyki…

      Patryk Bucholc
      VW Group Polska, Koordynator wsparcia logistyki
    • Dzięki wdrożeniu systemu dcWrapper odnieśliśmy wymierne korzyści w postaci stworzenia realnego monitoringu owijarek i palet, redukcji reklamacji skompletowanych palet i kompletności wysyłek, skrócenia czasu wyszukiwania palet…

      Jacek Polechoński,
      Raben Group Polska
    We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
    AcceptPrivacy Settings

    GDPR

    • GPDR

    GPDR

    Polityka prywatności strony internetowej

    dclog.pl

    1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

      1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej dclog.pl jest DCLOG Sp. z o.o., adres siedziby: Wąchocka 1M, 03-934, Warszawa, adres do doręczeń: , wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000401936, NIP: 1132851126, REGON: 145879741, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie: 50 000, adres poczty elektronicznej: kontakt@dclog.pl dalej „Administrator”, będąca jednocześnie Usługodawcą. , miejsce wykonywania działalności: Wąchocka 1M, 03-934, Warszawa, adres do doręczeń: Wąchocka 1M, 03-934, Warszawa, NIP: 1132851126, REGON: 145879741, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@dclog.pl, zwany/a dalej “Administratorem”.
      2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
    2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH

      1. CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA. Administrator przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony dclog.pl w przypadku:
        1. skorzystania przez użytkownika z formularza kontaktowego. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.
      2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych użytkownika:
        1. Imię i nazwisko,
        2. Adres e-mail,
      3. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe użytkowników przechowywane są przez Administratora:
        1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
        2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
      4. Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
      5. Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
      6. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.
      7. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.
      8. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
        1. przetwarzane zgodnie z prawem,
        2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
        3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
    3. UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH

      1. Dane osobowe użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
      2. Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
    4. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

      1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
      2. Podstawy prawne żądania użytkownika:
        1. Dostęp do danych – art. 15 RODO
        2. Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
        3. Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
        4. Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
        5. Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
        6. Sprzeciw – art. 21 RODO
        7. Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
      3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: kontakt@dclog.pl.
      4. W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
      5. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    5. PLIKI “COOKIES”

      1. Strona Administratora używa plików „cookies”.
      2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
      3. W ramach strony stosowane są rodzaje plików “cookies”: sesyjne i stałe
        1. „Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia strony).
        2. „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
      4. Administrator wykorzystuje własne pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu interakcji użytkownika w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, typie strony, z jakiej użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkownika na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
      5. Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.  Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

      1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
      2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
      3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.